טל: 052-3563564

ספר, אלבום, סרט למזכרת

אם אתם רוצים לשמר זכרונות שלכם, או של ילדיכם...
הנה אני כאן, בשבילכם.

אשמח לעזור לכם באחת מהדרכים  שתבחרו:

 

הכנת מופע או "חיים שכאלה" כחלק מאירוע / מסיבה (ראו פרטים בעמוד "מסיבות, שמחות וציוני דרך")

 

הפקת ספר או אלבום של מלל ותמונות

 

הכנת סרטון של מצגת תמונות

 

צילום, הסרטה ועריכה של סרט דוקומנטרי

הפקת אלבום או ספר

לעיתים, בנוסף למסיבה המתוכננת, בני המשפחה רוצים שיישאר להם משהו מוחשי למכרת. לעיתים, כשלא מתאים לערוך מסיבה, בוחרים בספר או באלבום כתחליף ראוי ומרגש.

העבודה מתחילה  בהיכרות אתכם, המשפחה, ועם בעל השמחה. לאחר מכן מגיע שלב ראיונות מעמיק, כדי לאסוף חומרים מעניינים מהעבר, חלק מהם – גילויים חדשים, שלא נודעו מעולם. לאחר מכן אנו ניגשים לערמות התמונות, הפתקים, המכתבים והנגטיבים בארגזים. לאחר מיון, סידור ובחירה, מחליטים אלו נושאים יכנסו לספר או לאלבום, החומר הכתוב עובר עריכה, ונבחרים התמונות וחומרי הארכיון שייכנסו לפרוייקט.

התוצאה היא ספר או אלבום מרהיב , צבעוני, שכל אדם ייהנה לדפדף בו, לראות את הגרפיקה ואת התמונות, ולקרוא את החוויות שעבר האדם הקרוב אליו.

הכנת סרטון של מצגת תמונות

מטרתה של המצגת היא להכיר את תחנות חייו של בעל השמחה בעזרת תמונות. התמונות "רצות" על המסך בצורה מקצועית ומעניינת, וסוקרות את תולדות חייו החל מינקותו, דרך ילדות, נערות, בית ספר, צבא, חתונה, ילדים, קריירה, טיולים ועוד. למצגת מותאמת מוסיקה של שירים נבחרים או מוסיקה אינסטרומנטלית לבחירתכם.

צילום, הסרטה ועריכה של סרט

הסרט יכול להיות דוקומנטרי, ולעקוב אחר תולדות חייו של בעל השמחה, או סרט על שגרת חייו הנוכחית.

לצורך הכנת הסרט אפגוש את המשפחה ואת בעל השמחה, ואלמד להכיר אתכם מקרוב. ההיכרות הזאת חשובה, והיא מאפשרת לי ליצור סרט רגיש ומדויק עבורכם. לאחר החלטה על הקונספט, יתחיל תהליך איסוף החומרים: תמונות, מכתבים, מסמכים, תעודות וסרטונים מהעבר. כמו כן אקיים ראיונות עם האנשים שישתתפו באופן פעיל בסרט.

בסופו של דבר אערוך סרט , הכולל מוסיקה, מלל, תמונות וקטעי ארכיון.

Call Now Button
דילוג לתוכן