טל: 052-3563564

הפקת אירועים מ-א' עד ת'

pp

נאוה מפיקה עבורכם ואתכם חוויה מיוחדת, שתיקח אתכם אל מעבר לחלומות שלכם

 

אם אתם חוגגים אירוע: יום הולדת לאחד ההורים, לסבא או סבתא, יום נישואין, בר/בת מצוה ועוד

 

אם אתם רוצים לערוך מסיבת פרישה, יום הולדת, פעילות פנאי לקבוצת חברים/בני משפחה, חנוכת בית, הרמת כוסית או יום גיבוש למחלקה במקום שבו אתם עובדים ועוד.

נאוה נמצאת כאן עבורכם, חושבת "מחוץ לקופסה", פורצת גבולות ומגיעה לאירוע מפתיע ובלתי שגרתי.

ההפקה וביצוע האירוע

בפגישה הראשונה – נאוה מאתרת את הציפיות שלכם מהאירוע, את החלום שלכם. לאחר שמתבררים ההיבטים הטכניים והתוכניים, נאוה תציע לכם הצעות מגוונות, ובתהליך עבודה משותף יוחלט הרעיון  ה"מנצח", המתאים והמלהיב.

לאחר מכן - אתם יכולים להיות רגועים. יש על מי לסמוך. נאוה תנהל ותלווה אישית את התהליך ככל שיידרש.

היתרונות של נאוה: לרוב, אין דבר שלא ניתן לעשות ואין חלום שלא ניתן להגשים... זו בעיקר שאלה של רצון, תעוזה ונחישות. בעזרת ידע, ניסיון ויכולת אישית, נאוה תגיע למקום שאליו רציתם להגיע, לעיתים אפילו מעבר לו.

 

ימי הולדת להורים /סבים סבתות
חשיבה והחלטה על קו מנחה (קונספט): סיור שורשים? שבת משותפת לכל המשפחה? בילוי משותף, או אולי מסיבה עם תכנית אומנותית? האם האירוע יהיה "מסיבת הפתעה" או, שגיבור האירוע יהיה שותף בתהליך? לאחר דיון והקבלת החלטה, נתחיל לבדוק את מרכיבי האירוע: היכן יתקיים האירוע? מי יהיו המוזמנים? מה תהיה התוכנית האומנותית? האם להכין את התוכנית בכוחות המשפחה, או לשכור סיוע מאומן מגורם חיצוני? כיצד ניתן לשתף את רוב המוזמנים בהכנות ולקרב אותם לנושא? איזה כיבוד הכי מתאים להגיש? מרגע קבלת ההחלטות, נאוה תהיה אחראית על הביצוע בצורה הטובה ביותר.
בר/בת מצוה
אירוע משמח זה טומן בחובו שיתוף בין החלומות של הנער/ה החוגגים בר/בת מצוה, לבין ההורים והמשפחה. בישיבה משותפת יועלו רעיונות על קו מנחה (קונספט): אירוע באולם? אירוע חוץ? טיול או מסיבה? אירוע לחברים ו/או למשפחה? ריקודים? תוכן? כיבוד? על מרכיבים  אלה  ואחרים נתלבט יחד, וכשנגיע להחלטה, נאוה תוביל את תהליך התכנון והביצוע עד לסיומו המוצלח.
יום נישואין
בבואנו לחגוג יום נישואין, אנו מתלבטים על אופן חגיגת האירוע: האם נפיק אירוע גדול , רב משתתפים, או אירוע אינטימי יותר, למשפחה וחברים הקרובים? נאוה תשב אתכם ותעזור לכם להחליט על האופן המתאים ביותר, על המקום, התאריך הרצוי, התוכנית האומנותית, הכיבוד ועוד.
מסיבת פרישה
לעיתים אנו מארגנים אירועים אלו לעצמנו, ולעיתים אחרים עושים זאת עבורנו בהפתעה.  בראש וראשונה נאוה נפגשת עם מארגני האירוע, ומעלה יחד אתם רעיונות לחגיגה לפי רצונם וטעמם. באירוע מסוג זה ישנה חשיבות עצומה לתוכן המילולי והאומנותי של האירוע. לנאוה ניסיון עצום בגיבוש תכנית מעניינת, שמשתפת את כל המשתתפים, כולל התייחסות לדברי התודה והברכה, המתוכננים והספונטניים, תוך הכנה מקורית ומדוקדקת מראש.
תכנית ייחודית לשבתות קהילה בבתי כנסת
שבת קהילה של בתי כנסת הינו אירוע מאתגר, בשל הצורך בקיום תכנית תרבותית, כאשר ההגבלות ההלכתיות אינן מאפשרות הבאת אומנים או מרצים מהחוץ, וכן ישנו איסור להפעיל מדיה כלשהי. נאוה שפיצר פיתחה והפעילה בהצלחה תוכניות מרתקות , המשלבות את בני הקהילה באופן פעיל, ומייצרות אירוע חווייתי יוצא דופן ובלתי נשכח. בראש וראשונה נציע מספר נושאים אפשריים , המתאימים לחסרי הקהילה. נאוה תראיין את חברי הקהילה המעוניינים להשתתף, תעבוד עם כל משתתף על הדברים שהוא יאמר, ותדאג לייצר בעזרתם רב שיח (פאנל) מרתק.
חנוכת בית והרמת כוסית
אירוע משמח, שבו רוצים לתת ביטוי לבניין החדש, לחג המתקרב. באירוע זה יש מגוון אפשרויות. נאוה תעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בקשר לקונספט הרצוי, ותלווה אתכם שלב אחר שלב בתכנון וביצוע כל הפרטים הדרושים להצלחת האירוע.
מפגשי בוגרים ומפגשי משפחות
המנוע לתכנון אירוע מסוג זה הוא  להיפגש, להתרגש, לשחזר חוויות משותפות..!! מפגש בוגרים  של בית הספר ומפגשים משפחתיים  הינם אירועים מורכבים, בהם יש ללוגיסטיקה חשיבות עצומה . בראש וראשונה -  נאוה נפגשת עם הצוות שמוביל את היוזמה, ותבנה איתם צעד אחר צעד את האירוע, החל מהרכבת רשימת המשתתפים, דרך בחירת המקום , הפקת התוכנית האומנותית, הכיבוד, העיצוב ועוד.
אירועי גיבוש לצוותים ומחלקות במקומות עבודה
אירועי גיבוש לצוותים ומחלקות במקומות עבודה.
חגיגות עשור/יובל לארגונים ויישובים
חגיגות עשור/יובל לארגונים ויישובים
Call Now Button
דילוג לתוכן