טל: 052-3563564

נאוה שפיצר - מפגש קסום של שירה עם מקסימום חוויה!

 

מתמחה בארגון שירה בציבור בכל אירוע משמח

 

מתאימה תכנית אישית ומיוחדת לכל אירוע

 

שילוב של שירים ישנים וחדשים, שירי ארץ ישראל ושירים עכשוויים

 

משלבת את הסיפורים המרתקים שמאחורי השירים, עם מצגת תמונות מפתיעה ומיוחדת

לנאוה שפיצר יש יותר מ-50 תוכניות שונות

שירה בציבור עם הסיפורים והתמונות שמאחורי השירים

נאוה שפיצר שרה ומנגנת, ובין השירים מספרת קטעי קישור עם חשיפה בלעדית של הדרמות  שמאחורי הקלעים והסיפורים הפיקנטיים שמאחורי כתיבת השירים. התוכניות מלוות במצגת עשירה, הכוללת מאות תמונות של כל מה שמתחבר לשיר: יוצרי השיר, המקומות שמוזכרים בו, התקופה בה הוא נכתב ועוד.

rr

חגים, עונות וימים מיוחדים
עם הסיפורים והתמונות שמאחורי השירים

חגים
חגי תשרי
שירי חגים, שירים על התחלות, על קשרים וגשרים אל העתיד שירי סתיו, שלכת ורוח ועוד. נשיר את השירים בליווי סיפורים ודברי קישור, כל זאת בליווי מצגת עשירה של תמונות החגים והסיפורים המלווים.
סתיו וחורף
זה היה סיפור של חורף שירים על סתיו וחורף, גשם ורוח, על האדם בתקופות אלה, ועל מצב הרוח… שירים, והסיפורים שמאחוריהם בליווי מצגת תמונות מרהיבות.
יום הזיכרון לרצח רבין
"שלום חבר" תכנית מיוחדת של שירים, סיפורים ותמונות ליום השנה למותו. בעזרת תמונות, סיפורים ושירים מחזירה אותנו התכנית לאותו מוצאי שבת נורא בכיכר. נשיר את “לבכות לך” עם נוער הנרות, נעקוב אחר “שיר לשלום” – שיר שעשה כותרות למעלה משלושים שנה ברציפות, ונחזור אחורה – לשירים, לחוויות ולתמונות שליוו את יצחק רבין מילדותו ב”בית חינוך” בת”א, דרך המלחמות והמאבקים על המדינה שהיה שותף להקמתה. נשיר ונספר גם על שלום, הקשבה וסובלנות.
חנוכה
איך באמת נולד הסביבון? סוף סוף הסיפור האמיתי! מה היה אומר יהודה המכבי לכוכבי מכבי ת"א של היום? מי אפה את הסופגניה הגדולה ביותר בעולם? נס, אורה וגבורה חגיגה של שירים וסיפורים על חנוכה, גבורה, אורות וניסים, בליווי סיפורים מפתיעים ומרתקים.
ט"ו בשבט
פרח שלי מי הייתה בת שבע, גיבורת השיר “רקפת”? מי הנערה שעליה נכתב השיר “ולס להגנת הצומח”? איזה שיר נולד בבית קפה כסית? שירים על עצים, פרחים, פירות ושאר צמחים בליווי הסיפורים שמאחורי השירים עם מצגת תמונות טבע מרהיבות.
יום המשפחה
לילדים: אבא סיפור – שירים וסיפורים על הורים ילדים, אחים , סבים וסבתות.... למבוגרים: זה קורה במשפחות הכי טובות.... בתכנית נשיר שירים מוכרים ואהובים, ובניהם נספר סיפורים , אנקדוטות ובדיחות על פגישה התאהבות חתונה זוגיות מתמשכת בגידות חמות ילדים ובקיצור: דברים שחלקם מוכרים לכולנו... התכנית מלווה במצגת עם מילות השירים, תמונות וקריקטורות שמלוות את הסיפורים וקטעי הקישור.
פסח
שירי אביב, פריחה והתחדשות, לצד שירים מן ההגדה, כל אלו מלווים בסיפורים ואנקדוטות שמאחורי השירים.
יום השואה
נאוה שפיצר, דור שני לניצולי שואה, מביאה מזיכרונותיה האישיים כילדה את החוויות שעברו שלושה אנשים במשפחתה, כל אחד במקום אחר ובצורה אחרת. נאוה שפיצר, זמרת ופסנתרנית, תשיר עם הקהל שירים הנוגעים ללב ולנפש, ומתקשרים אל הסיפורים הדרמטיים שעברו בני משפחתה, בליווי תמונות ארכיון נדירות. התכנית עוסקת בהישרדות, בגבורה, בניסים שקרו, ומזכירה גם את חסידי אומות העולם, שסיכנו את חייהם להצלת יהודים.
יום הזיכרון
לכל איש יש שם לכל איש יש שם לכל שיר יש סיפור.. לשיר ביחד את השירים, ולשמוע את הסיפור שמאחוריהם : על החייל, על הקרב בו נפל על החברים, האם, האב ששכל. התכנית מלווה במילות השירים ובתמונות רקע של היוצרים, המקומות והגיבורים. שירים על נופלים, כאשר לכל שיר מובא הסיפור האמיתי המסתתר מאחוריו.
יום העצמאות
שבעים (ומשהו) שנותיה של המדינה בראי השירים שליוו אותה מרגע הרמתה ועד ימינו אלה. . נשיר את השירים היפים והמוכרים ונשמע את הסיפורים שמאחוריהם בליווי מצגת מרהיבה של תמונות האנשים, המקומות והאירועים. אין לי ארץ אחרת – שרים וזוכרים רגעים  גדולים בחיי המדינה, נפגשים שוב בזמרים, בלהקות ובפזמונים שהם מסכת חיינו. תכנית דינמית וקצבית, עם סיפורים מרתקים והמון נוסטלגיה.
ל”ג בעומר
החל משירי המדורה ששרו בפלמ”ח, דרך שירי אש ולהבה, כל זאת נשיר ליד המדורה, או אפילו בבית – בערב שירה…
יום ירושלים
ירושלים שלי מדוע לא נכתב אף שיר על ירושלים במשך שלושים השנים שקדמו למלחמת ששת הימים? על מי נכתבו “ירושלים שלי”, מעל פסגת הר הצופים” ו”זאת ירושלים”? ומה הסיפור האמיתי מאחורי “ירושלים של זהב”? ערב שכולו ירושלים, על שכונותיה, אבניה ודמויותיה המיוחדות.
ט”ו באב
היום כבר לא מתים מאהבה? מיטב שירי האהבה מתחילת המאה עד ימינו, עם הסיפורים על האהבות הגדולות: מרחל המשוררת, איתמר בן אב”י ודויד בן גוריון ועד אהוד בנאי, אביב גפן, אריאל הורוביץ ואחרים.

תרבות ונוסטלגיה ישראלית
7 תוכניות
בליווי קטעי קישור ומצגת מפתיעה

תרבות ונוסטלגיה ישראלית
הלהקות הצבאיות
הלהקות הצבאיות עיצבו את תרבות הזמר במשך עשורים רבים, החל מקום המדינה ועד לפני כ 20 שנה. הלהקות גם הוציאו מתוכן את מיטב כוכבי הזמר, חלקם פעילים בהצלחה עד היום. בתכנית נעקוב אחרי הלהקות והזמרים הגדולים, עם התמונות והסיפורים שמאחורי הקלעים.
"רבותי ההיסטוריה חוזרת" – שירי מחתרות, פלמ"ח ובריגדה
מי היו שושנה ורותי, עליהן כתב חפר בשירי הפלמ"ח? "היש עוד פלמחנ"יק כמו דודו..." - האם היה לוחם אמיתי או שם בדוי? איזה שיר כמעט נגנז ואח"כ הפך להמנון? תוכנית עם שירים וסיפורים נוסטלגיים מהימים הרחוקים ההם.
אני ישראלי – קיבוץ גלויות
שירים מכל התקופות, על שורשים, עדות,  על ה"לחוד שהפך עם השנים ל"ביחד". על השירים שהפכו לכור ההיתוך הישראלי על כל גווניו.
"קום והתהלך בארץ" – שירי ארץ ישראל
מיטב שירי הארץ, ממטולה, הכנרת בצפון, דרך תל אביב, ירושלים ועד הנגב ואילץ. משוט בארץ עם השירים היפים, לארכה ולרחבה. ה, הכנרת בצפון, דרך תל אביב, ירושלים ועד הנגב ואילץ. משוט בארץ עם השירים היפים, לארכה ולרחבה.
תכניות ליום האישה
  • שוביניזם ופמיניזם בזמר העברי: כיצד כתב אלתרמן וכיצד כותבים היום
  • סיפורי אהבה של משוררות מפורסמות: רחל, לאה גולדברג, יונה וולך ועוד
  • האם באמת "יד ענוגה הייתה לה"? שירים על  פועלות הבניין   והאיכרות של פעם
  • נשים ש"עשו היסטוריה" : מדברי ימי התנ"ך, דרך חנה סנש ועד ימינו
  • כיצד נולדו השירים עם שמות  של נשים: שושנה, רוזה, מאיה, נעמה ועוד...
בלדה לעוזב קיבוץ
שירים וסיפורים על הקיבוץ של פעם, על עוזבי הקיבוץ, וכן פזמונים שכתבו קיבוצניקים לשעבר: נעמי שמר, שלום חנוך, יורם טהר לב, מתי כספי ואחרים.
"חזרנו אליך שנית" – שירי מלחמת ששת הימים.
בחודש יוני התחילה והסתיימה מלחמת ששת הימים, ששינתה את פני המדינה ואת פני הזמר העברי : עשרות שירים נכתבו בעקבות המלחמה, שירים החושפים את הלך הרוח והאופוריה שאפיינה את העם  בציון ואת יהודי התפוצות. בתוכנית נשיר את השירים, נספר את הסיפורים שמאחוריהם, ונצפה בתמונות ארכיון נדירות, שנאספו ממקורות בלעדיים.

הצדעה לזמרים גדולים
8 תכניות
בליווי הסיפורים מאחורי הקלעים, תמונות מהעיתונים ומהאוספים הפרטיים

זמרים
"אני ואתה נשנה את העולם" - שירי אריק איינשטיין

צילום: משה שי

מופע הוקרה לאחד הזמרים הישראלים החשובים ביותר , שהיה פס הקול של חיינו במשך למעלה מ 50 שנה. בתוכנית- שירי שלישיית גשר הירקון, החלונות הגבוהים, לול, שבלול ועוד, וכן סיפורים וסרטונים נוסטלגיים.
"עוד מחכה לאחד" - שירי עפרה חזה
יותר מעשרים שנה בדיוק חלפו מאז מותה הטרגי של הזמרת המופלאה. בתוכנית - שיריה היפים בשילוב סיפור חייה, החל מילדותה בשכונת התקווה, הצלחתה בזירה הבינלאומית  ועד זכייתה בתואר "האומן הישראלי הנמכר ביותר בכל הזמנים".
"יש לי ציפור קטנה בלב" – שירי יגאל בשן

צילום: ליאור קסון

עלייתו המטאורית של הנער שגדל במושב "נחלת יהודה", שירת בלהקת פיקוד צפון והפך לכוכב גם כזמר וגם ככותב פזמונים ומלחין.  שיריו היפים ישולבו בסיפור חייו, שנקטעו באופן פתאומי ומצער לפני כשנה.
"כולם היו בנאי": שירי יוסי בנאי ומשפחת בנאי לדורותיה
מהו סוד קסמה של המשפחה שהוציאה מתוכה את מיטה הזמרים והיוצרים בארץ? בתוכנית ננסה לעקוב אחרי המשפחה המופלאה הזאת, אשר הוציאה מתוכה כותבים, מלחינים , זמרים ושחקנים.
אני אשיר לך – שירי אריק לביא

צילום: ראובן קסטרו

תכנית המארחת את שושיק שני – אשתו ושותפתו על הזמר,  אשר תשתף את הקהל בזיכרונות על ילדותו הקשה של אריק, על ההיכרות ביניהם, החיים המשותפים, ועל האהבה הגדולה שצלחה את הדרמות והמשברים.
על כפיו יביא – שירי רבקה זוהר
הזמרת המיוחדת, בעל קול הזמיר, התגלתה בלהקת חיל הים, ומשם צעדה בדרך מטאורית בשבילי הזמר העברי. נשיר את השירים ששרה, נספר על עזיבתה את הארץ, על השיבה המרגשת, ועל דרכה עד עצם היום הזה.
היו זמנים -    שירי יפה ירקוני
"זמרת המלחמות", כל כינה הקהל את הזמרת אשר שיריה ליוו אותנו מילדות.  בעקבות תחקיר  עם בתה רותי ירקוני נשיר ונשחזר את האירועים הדרמטיים של קריירה שהחלה בקום המדינה והמשיכה עם  שירי הטנגו והוולס, שירי הילדים ועוד.
כלניות - שירי שושנה דמארי
שושנה דמארי , כלת פרס ישראל לשנת תשמ”ח (1988), זכתה לכינוי “מלכת הזמר העברי”. בתכנית נשיר את שיריה, נפגוש את “כלניות”, “צריך לצלצל פעמיים”, “אור” ושירים רבים אחרים, אשר הפכו לנכסי צאן ברזל בזמר העברי. נשיר, ונשמע את הסיפורים שמאחורי השירים, בליווי תמונות של שושנה דמארי לאורך כל שנות הקריירה המפוארות.

שירים מולחנים של משוררים
8 תכניות
כולל סיפורים מרתקים ותמונות מארכיון המשפחה

משוררים
"שמרי נפשך" - נתן אלתרמן ותרצה אתר
תרצה אתר ונתן אלתרמן

צילום תרצה אתר: דויד אולמר

“הנימפה בעלת עיני הטורקיז, תרצה אתר, הייתה בתו. השחקנית רחל מרכוס הייתה רעייתו. הציירת צילה בינדר הייתה אהובתו: כולן כבר אינן איתנו, וגם המשורר עצמו כבר שוכן עפר. מישהו - כבר איני זוכרת מי - אמר, שמזל גדול היה לדור התקומה, שזמיר כזה היה לו לפה”.

נעמי שמר על נתן אלתרמן.

בתכנית נכיר את אלתרמן רב הפנים: הוגה הדעות, המשורר, הבעל, האב, המאהב, ואלתרמן של כסית – איש רעים להתרועע. נכיר גם את בתו, תרצה אתר, אשר חוותה ילדות שונה ומיוחדת, בצילו של האב המשורר והאם השחקנית, והפכה למשוררת מוערכת בזכות עצמה. נשיר את שיריהם, ונשמע את הסיפורים מאחורי השירים.
"בן לו היה לי" - שירי רחל
מנערה אלמונית, עולה חדשה שלא ידעה כלל עברית, הפכה רחל בלובשטיין למשוררת נערצת בשנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת. דמותה הטרגית, מחלתה הקשה, כמיהתה לאהבתו של גבר ולמגעו הרך של ילד משלה, כל אלו יבואו לידי ביטוי בתכנית. נשיר את השירים בליווי התמונות והסיפורים הנוגעים ללב מהביוגרפיה רבת העצב של רחל המשוררת.
"כמו צמח בר" - רחל שפירא

צילום: משה שי

על מי כתבה רחל שפירא את השיר “מה אברך”? כיצד הגיע השיר “כמו צמח בר” מקיבוץ שפיים לבית אלפא? מיום שפורסם שירה של רחל שפירא "מה אברך", לא חדלו זמרים ומלחינים לשחר לפתחה. כך נולדו השירים "אדבר אתך", "אנשי הגשם", "דרישת שלום" ועוד. מפגש אינטימי עם משוררת מסקרנת, אשר שופך אור על שיריה הנדירים. שיריה של רחל שפירא, בת קיבוץ שפיים , אהובים מאוד על כל שוחרי הזמר העברי. נשיר את שיריה, ונשמע את הסיפורים המרתקים שמאחוריהם.
"תכול המטפחת" -  משירי אברהם שלונסקי.
בהשתתפות סיגל אשל, נכדתו של המשורר. ערב מרתק על אחד המשוררים החשובים בשירה העברית החדשה, שהיה גם מתרגם, עורך ומחזאי, וכן ממציא ומחדש מילים וחידודי לשון בשפה העברית. משיריו הבולטים: שיר הפרטיזנים, את חכי לי ואחזור , שירי המחזמר "עוץ לי גוץ לי" ועוד.
"חופים" - שירי נתן יונתן ונחום היימן
משורר דגול ומלחין יוצא דופן, שניהם יצרו יחד מגוון עצום של שירים יפים ומרגשים. תכנית עם השירים שלהם ביחד וכל אחד לחוד.
טשרנחובסקי פינת ביאליק
בתכנית נשיר את  שיריהם המולחנים של שני המשוררים, נעקוב אחרי תולדות חייהם ונקשור את הסיפורים לשירים אותם נשיר.
"בארץ אהבתי"  - שירי לאה גולדברג
המשוררת, אשר לא נישאה מעולם ולא הקימה משפחה, השאירה אחריה עשרות שירים שהולחנו עם השנים. השירים מבטאים עיקר כמיהה לאהבה בלתי מושגת, כמיהה לילדים, ליופי ולאושר. נשיר את שיריה ונספר את הסיפורים שמאחוריהם.
"היה או לא היה" - שירי אלכסנדר פן

שלוש בנות היו לאלכסנדר פן, משלוש נשים שונות. התכנית מבוססת על זיכרונותיה של בתו השלישית, סינילגה,

 ותשפוך אור על  הסיפורים מאחורי השירים של המשורר בעל  המזג החם  והאהבה לחיי הבוהמה, הדמות המסתורית אשר הציתה ליבות נשים ועוררה מחלוקת בקרב יריבים

תוכניות לחדרי מורים

חדרי מורים

מגוון תוכניות לכל השנה  מהמגוון באתר,
ובנוסף -
סוגרים שנה בחדר המורים!
הצעה לסיבת סיום יוצאת דופן!!
שירה בציבור
עם קטעי הומור, תמונות, קריקטורות ואנקדוטות
על נושאים שתבחרו:
הווי חדר המורים?
תמונות מחיי משפחה?
הווי ארץ ישראלי?
רק תגידו !

זרקור על מלחינים מובילים
6 תכניות
בליווי תוכן מרתק ותמונות מהקריירה המוסיקלית

מלחינים
"היה לי חבר היה לי אח" – שירי יאיר רוזנבלום
מיטב שירי הלהקות הצבאיות עם הסיפורים הפיקנטיים והתמונות מאחורי הקלעים. סיפורים על העבודה יוצאת הדופן  עם יאיר וחוויות מהופעות במוצבים רחוקים.
"היו לילות" – משירי המלחין מרדכי זעירא
קראו לו "המלחין הלאומי", כינו אותו "הטרובדור הגדול". סיפור חייו של מלחין השירים "לילה לילה", "שיר שמח",    "שני שושנים" ורבים אחרים, בתוספת הקלטות ארכיון וצילומי כתבי יד נדירים שנתרמו ע"י בנו של המלחין.  בהשתתפות חבריו לעבודה בחברת חשמל.
שירי דניאל סמבורסקי ודיוד זהבי
"בהרים כבר השמש מלהטת", "אני נושא עמי", "הליכה לקיסריה", "הן אפשר" ועוד : תכנית של שירים "נצחיים", שהולחנו ע"י דניאל סמבורסקי ודויד זהבי. בתכנית  נשיר את השירים הגדולים, ונשמע את הסיפורים המרתקים שמאחוריהם.
הנני כאן – משירי המלחין דובי זלצר
שיריו היפים של המלחין, החתום על קזבלן,  עוץ לי גוץ חלי, איי לייק מייק, אני ירושלמי ועוד עשרות שירים ממחזות זמר ומלהקות צבאיות. בתכנית נשיר את השירים היפים, ונשמע את הסיפורים המרתקים שמאחוריהם.
"איך שגלגל מסתובב" - שמוליק קראוס
תכנית על הזמר-יוצר, המוזיקאי והמלחין הישראלי, מחלוצי הרוק הישראלי וחתן "פרס שר החינוך" למפעל חיים לשנת 2006. תכנית על חייו  מלאי הדרמות והמשברים של אחד המלחינים הבולטים בישראל, אשר הלחין שירי משוררים לצד פזמונים, והתפרסם כשחקן בסרטי קולנוע ובסדרה "לול".
"הללויה" - שרים עם קובי אושרת
שיריו של המלחין והמעבד קובי אשרת עם הסיפורים מאחורי שיריו הגדולים: "אולי עוד קיץ", "בת שישים", "גשם בעתו", "יחד" ועוד. כמו כן, ייחשף הקהל לחוויות הזכייה ההיסטורית באירוויזיון עם השיר "הללויה".

מחווה לפזמונאים חשובים
8 תכניות
עם הסיפורים והתמונות שמאחורי השירים

פזמונאים
"ימי בנימינה" - שירי אהוד מנור
אהוד מנור

צילום: רחל הירש

מה קרה לילד שדיבר אל כוכבים? תכנית על אהוד מנור. שיריו של אהוד מנור מוכרים לכולנו, כך גם מסכת חייו: ילדותו בבנימינה, אחיו שנפל בתעלת סואץ, אירועים שקרו במהלך שנות המדינה ועוד. בתוכנית נשיר את שיריו, ונתחבר אל הנופים והאנשים שליוו את היוצר במהלך חייו.
"עוד לא אהבתי די" - שירי נעמי שמר
נעמי שמר

צילום: יעל רוזן

מי זאת “נועה” משירה המפורסם ? למי נכתב המשפט “אל נא תעקור נטוע” ? איזו עיר היא “העיר באפור” ? ועוד ועוד.. השירים והסיפורים שמאחוריהם על ילדותה של נעמי הקטנה בקבוצת כינרת, עבודתה עם הלהקות הצבאיות, על ירושלים של זהב, לו יהי, “על כל אלה” ועוד רגעים גדולים ומרגשים בחייה ובחיי המדינה ההולכת ומתהווה.
"היו לילות" - יעקב אורלנד ושמרית אור
איזה שיר נכתב על מפית בבית קפה? מהו “צער השתיקה” אותו נושא אורלנד מילדותו? מי הלהקה אשר במו ידיה ויתרה על פרסום עולמי? שירים פרי עטם של אב ובתו, עם הסיפורים המרתקים שמאחוריהם.
"ההר הירוק" - שירי יורם טהר לב
הבלדה על יואל משה סלומון, גבעת התחמושת, על כפיו יביא, הורה – אלו רק מקצת מאוסף השירים העצום של יורם טהר לב. נשיר את שיריו, נספר מקצת מסיפוריו המשעשעים, נביט בתמונות האלבום האישי מימיו בקיבוץ יגור, ועוד ועוד.
"כאן" - עוזי חיטמן
עוזי חיטמן

צילום: אילן בשור

תכנית על מגוון העצום של שירי עוזי חיטמן: שירי אהבה לארץ, שירים מזרחיים, שירים לפסטיבלים, שירי אהבה וקצת שירים לילדים. תכנית של שירה בציבור בליווי הסיפורים שמאחורי השירים, עם תמונות של עוזי חיטמן מתחנות שונות בחייו, תמונות הזמרים ששרו את שיריו ומקומות אותם אהב.
"לא נפסיק לשיר" - שירי חיים חפר
חיים חפר שירים וסיפורים על שיריו של חיים חפר, החל מתקופת הפלמ”ח, דרך מחזות הזמר והשירים שכתב לזמרים שונים ועד לשנותיו האחרונות
"כל הכבוד" - שירי דן אלמגור
"ולנו יש פלאפל" , "יום יבוא", "לו הייתי רוטשילד" ו"בלדה לחובש" הם רק מקצת השירים שכתב הפזמונאי הפורה והיוצר דן אלמגור. בתוכנית נשיר את  מבחר שיריו, עם הסיפורים שמאחוריהם, סיפורים משעשעים ומלאי הומור.
"אחי גיבורי התהילה" - דודו ברק
דודו ברק, משורר ופזמונאי ירושלמי, כתב עשרות שירים ידועים, ביניהם "היום" , "ושוב אתכם" , "שובי בת ירושלים" ועוד. בתוכנית נשיר את שיריו האהובים ונספר את הסיפורים שמאחוריהם.

חמש תוכניות מיוחדות נוספות

תכניות מיוחדות נוספות
"היום כבר לא מתים מאהבה?"
נשיר ביחד את מיטב שירי האהבה מתחילת המאה עד ימינו, ונשמע את הסיפורים על האהבות הגדולות: רחל המשוררת, איתמר בן אב"י, דויד בן גוריון, ביאליק, יעקב אורלנד ואחרים, יופיעו בסיפורים שמאחורי השירים.
שירים מתוך מחזות זמר וסרטים
קזבלן...איי לייק מייק...כנר על הגג...אני ירושלמי...דיזינגוף 99...סאלח שבאתי...בני בום...אל תקרא לי שחור...השוטר אזולאי  - סרטים ומחזות שהפכו לקאלט, והניבו להיטים המושרים זה דורות. על כל אלה נשיר, נשמע ונצפה.
"יום יבוא" – שרים על חלומות
הרבה חלומות יש לאדם: על אהבה, שלום, צדק, חלום להגיע למקום נכסף.. ומה לא? שירים רבים מבטאים את החלומות האלה: "יש לי חלום", "אלוהים שלי רציתי שתדע", "חלומות שמורים" ורבים אחרים. בתוכנית נשיר על חלומות  שכתבו אחרים, ונחלום שאנו מגשימים אותם.
שירים רוסיים
כששאלו את רפול, רמטכ"ל צהל אילו שירים ישראליים הוא אוהב, הוא ענה: השירים הרוסיים.... מאות שירים הובאו ע"י החלוצים , והפכו לישראליים עם קבלת מילים עבריות. נשיר ונתחקה אודות המשורות של השירים המפורסמים האלה.
שירי לאדינו ו"בוסתן ספרדי"
נאוה שפיצר מארחת את משתתפי המחזמר המצליח "בוסתן ספרדי", אשר ישירו שירי קודש ושירי חול בלאדינו. בין השירים ישתפו הזמרים את הקהל בסיפורים על הווי המחזה, וישתפו באנקדוטות משעשעות שמאחורי הקלעים . במופע נכללים גם שירים נוספים מאגן הים התיכון, שמוספים לאוירה הקצבית של הערב.

המופעים מיועדים:

למועדוני זמר.

.....................                                    

לאירועים פרטיים ומסיבות כגון ימי הולדת, ימי נישואין, חתונת כסף וזהב, בר מצווה, בת מצווה ועוד.

למתנ"סים, ועדי עובדים, קהילות, קיבוצים ויישובים, ארגונים, חברות ומוסדות.

לבתי ספר ייסודיים, חטיבות ביניים ותיכוניים, מהמגזר הכללי ועד אולפנות לבנות.

לנוער ולסטודנטים.                                   

למועדוני גמלאים, בתי דיור מוגן ואזרחים ותיקים, "שלישי בשלייקס" ועוד.

העמוד עוצב בעזרת תמונות מאתר freepik.com

תודה לאתר פיקיוויקי ולצלמים שתרמו את התמונות: חנוכה Andrew Ratto / The Relationet Project יום השואה / טו בשבט  -  ורד לאישה / לג בעומר   -  אורן פלס / רבין   -  דובר צהל / טו באב  - נופי דדוש / יום העצמאות   -  שלומי שטרית / יום ירושלים  -  עומר מרקובסקי / יום הזיכרון  -  ד"ר אבישי טייכר / מחתרות  -  אוצר תמונות הפלמח /     הלהקות הצבאיות - צילה נהרי / אני ישראלי - קיבוץ גלויות - ארכיון הצילומים קקל, יצחק ברדי  / קיבוץ  - ארכיון קיבוץ כנרת / ארץ ישראל -   צילום דר אבישי טייכר / נשים   - ישראל פרקר / שלונסקי - לשכת העיתונות הממשלתית והצלם הנס פין.

Call Now Button
דילוג לתוכן